1 - Innovations


  • Implemented Facebook Post channel "Beta" version, which aims to monitor the comments of a Facebook page. It is possible to link a flow to that channel and respond or react to comments automatically, and refer the customer to human service if necessary. The configuration of this channel is similar to the configuration of the Facebook Messenger channel where it is necessary to link the profile to the platform in settings> application> Post Integration  and later configure the channel within channels.


  • The "Facebook reaction" component was implemented in the flow to automatically react to comments on the page configured on the Facebook Post channel. Component should only be used in flows linked to that channel.


  • Implementado no fluxo o componente Reconhecimento Óptico (OCR) em versão "Beta", que tem como objetivo captar informações contidas em imagens e armazenar essas informações em uma variável ou em um JSON. Dessa forma você poderá manipular essas informações e utiliza-las conforme a sua preferência. Para utilizar esse componente é necessário habilitar o módulo o OCR em configurações > aplicação >aba módulos > reconhecimento óptico.


2 - Melhorias


  • Alterada a disposição dos canais na tela de agente. Agora é possível visualizar todos os canais na vertical no lado esquerdo da tela. 


  • Alterada a coloração do ícone do canal de e-mail para a cor cinza.

 

3 - Corrections  

 

  • Fixed bugs and made adjustments related to the performance of the SZ.chat platform;